Post by arlissesigar on Mar 7, 2022 3:48:35 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shooting Ball ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shooting Ball IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod monia tokeneja ▞▞▞
▞▞▞ Shooting Ball 2022 version ▞▞▞
Pallot eivät ole muuttuneet kokonaan keltaisista vähään aikaan! Miksi tämä on?
Tämä on loistava harjoittelulaukauksiin, mutta siinä pitäisi olla haasteominaisuus
Mainokset ovat turhauttavia.
Ihan kiva peli
Shooting Ball ስፖርት ckjn
Draw a Stickman: EPIC 2 Pro Macəra dqkk
Tämä peli on perseestä. Ohittamattomat mainokset vievät enemmän aikaa kuin todellinen pelaaminen. Välttää.
Shooting Ball ስፖርት ckjn
Jos pelaat offline-tilassa välttääksesi mainoksia, mieti uudelleen.. pelissä on mainoksia sisäänrakennettuina.. mainokset ovat minkä tahansa pelin vitsaus ja tekevät pelaamisesta epämiellyttävää. Toivon, että kehittäjät saisivat vihjeen ja ymmärtäisivät, ettei kukaan halua mainoksia.
On siistiä, suoraviivaista ja mielenkiintoista.
Liian paljon keskeytyksiä mainoksille. Pelikelvoton.
Erittäin mukaansatempaava peli, helppo pelata. Erittäin nautinnollinen, kiitos.😀
Liikaa mainoksia. Ei hauskaa, kun olet kiireinen kohdistamalla mainos, joka tulee näkyviin.
Lisäykset ovat hulluja. 2 tai 3 palloa ammuttiin taskuun ja sitten toinen lisäys. Se on kamalaa
Ei väliä kuinka hyvä peli on... mainokset vain tuhottu 😑. Tason suorittaminen kesti 20 sekuntia, odota 30 sekuntia, jotta mainokset latautuivat.
Monille mainoksille.
Paljon mainoksia, mutta hyvä peli
Kuten peli, tarvitsee lisää harjoittelua.
Pelaan mieluummin tietokonetta vastaan. Tämä on vain harjoitusammunta.
On mainos after ever play!! Kiinnostus katosi nopeasti.
Se on hauskaa ja yksinkertaista, mutta siellä oli joitain mainoksia
Mainokset ovat liian ärsyttäviä, koska ne ovat enimmäkseen pitkiä mainoksia, lyhyet ovat tarpeeksi huonoja, joten suudella tätä hyvästit.
Peli alkoi ilman mainoksia, ja kun pelaat, mainoksia tulee yhä enemmän
Shooting Ball ስፖርት ckjn
Shooting Ball ስፖርት ckjn
Hyvä peli, kerro minulle, mistä kulmasta palloa lyödään. Nauti joka minuutista.
Olisi korkeampi, mutta törmäsi minuun muutaman kerran sen jälkeen, kun kaikki pallot oli syötetty. Lajitteleminen on poistuttava pelistä ja aloitettava uudelleen turhauttavaa. Muuten kuin erittäin koukuttava ja hyvä peli.
Rakastan pelin tarkkuutta, mutta kaksi asiaa, jotka tekevät pelistä vähemmän hauskaa/haastavaa/todellista. 1 siirrettäessä laukauksen kulmaa, kippi vetäytyy taaksepäin ja laukaisee ennen kuin olen valmis. 2 Kun juuri keksin muutaman seuraavan otokseni, yritän uudelleen, ei vaihtoehtoja. Kuinka aion kasvaa? Jos en voi seurata strategiaa?
Tämä peli ei valitettavasti anna sinun käyttää tavallista telinettä, vaan se sisältää vain ennalta suunniteltujen laukausten vaiheita (kuten temppulaukauksia). Ymmärrän mainosten tarpeen, mutta en koskaan ymmärrä tehdä niistä niin invasiivisia ja tuottelias, että se karkottaisi potentiaaliset pelaajat pois. Poistettu.
Pidän todella tästä pelistä, se saa minut näkemään, mitä teen väärin, kun pelaan shootpoolia todella👍
Voinko pelata 8 pallon peliä tällä? Nämä oudon muotoiset pöydät ovat tyhmiä.
Lisää joka kierroksen jälkeen.... tee se ainakin kolmen kierroksen välein tai jotain, mutta poistan tämän pelin, koska se on liikaa...
Uutena pelaajana nautin tästä paljon. Toistaiseksi mainokset ovat vasta jokaisen tason suorittamisen jälkeen, joten voin keskittyä ja toivottavasti oppia ja kehittyä.
Olen tasolla 2,508. Oli hauskaa kulua aikaa, mutta siitä tulee täysin riippuvuutta, koska minun tasollani tulet varmasti näkemään sen. Mutta valitettavasti poistan sen hyvin pian, syynä tähän on se, että kun saavutat korkean tason, peli jäätyy jatkuvasti. Mutta et ainakaan menetä sitä tasoa, jolla olit....
Se on hauskaa ajanhukkaa, mutta minulla on pari nitpicckiä. Joskus tähtääminen voi olla ehdotonta tuskaa, koska vedät yhteen suuntaan ja se menee toiseen tai on vain epäjohdonmukaista. Lisäksi kulmataskut ovat vain niin huonosti muotoiltuja, että jos niitä ei ole 100% rivissä nenässä, jäät paitsi joka kerta. Erittäin anteeksiantamaton. Se on 3 tähteä, koska jokainen kulmatasku on turhauttavaa.
Jälleen yksi poolipeli, jossa satunnainen määrä palloja on hajallaan pöydän ympärillä. Haluan vain kerätä 15 palloa, murtaa, poimia raitoja/kiinteitä palloja ja pelata yksinpeliä. Upea grafiikka ja pelimekaniikka.
Peli on hyvä, mutta mainokset häiritsevät paljon
Hauska peli
Mainoksia on paljon, mutta kesto on hyvin lyhyt. Mahtava peli. Päivitys: peli lukittuu paljon korkeammille tasoille. Noin joka kolmas peli lukkiutuu pelin lopussa. Mitään ei tapahdu ja sinun on lopetettava ja aloitettava alusta.Arvosana laskenut sen takia.
Saa vain 2 tähteä ja poistetaan peleistäni joka kerta kun lopetan kierroksen, älä siirry seuraavalle kierrokselle, saan vain tyhjän pöydän, voin tehdä kaiken, paitsi ampua poolia, minun on käynnistettävä peli uudelleen. Aloitus alusta vei minut melkein tunnin vain päästäkseni tasolle kymmenen, jos he korjaavat ongelman, lataan sen uudelleen, mutta siihen asti tämä peli on minulle roskaa. Toivon, että muilla on parempi kokemus pelistä kuin minä tein